In deze eerste FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op Hornbach en de influencercampagne van Loavies.
Maarten Vrouwes en Friso Ludenhoff vertrekken. Bo The gaat volledig terug naar Boomerang.
De Grand Prix gaat naar Publicis Groupe en Boomerang voor de campagne 'TheDropStore'.
De twaalfde aflevering van Just Getting Started, de podcast voor jonge bureauleiders, is nu te beluisteren.
Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Renee van Oetelaar inzichten over de 'ongrijpbare next gens'
De nieuwe creatieve topvrouw geeft uitleg over haar overstap en ambities bij het Nederlandse bureau.
'Bij Tosti zoeken we een soort geniale gekken, Alvin past daar goed bij.'
‘Als we relevant willen blijven, moeten we met jonge contentmakers samenwerken’, aldus het reclamebureau.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel had graag het dolce vitagevoel teruggezien in een filmpje over pasta. En waar zijn de knappe mannen in maatpakken?