Alvin de Groot is bij bureau Tosti Creative gestart als senior creatief. De Groot komt van Yune, waar hij in een soortgelijke rol slechts tien maanden werkte. Daarvoor werkte hij bij GoSpooky en Boomerang.
Geniale gek
Robbert Vos, creative director, zegt dat Tosti Creative altijd op zoek is naar mensen die geloven dat niets onmogelijk is. ‘Een soort geniale gekken; dat maakt ons werk eigenzinnig en creatief.’ De Groot belichaamt deze eigenschappen en past daarom perfect bij Tosti, aldus Vos.
Bij Tosti werken vier senior creatives, waar Vos als creative director de leiding over heeft.
De Groot zelf zegt: 'Dit bureau stond al een tijdje op mijn vizier. Ik ben benieuwd welke mooie Tosti-verhalen ik later aan mijn kleinkinderen mag vertellen.'
Het bureau en De Groot hadden al langer contact, zegt oprichter Roby Hormis desgevraagd. 'Toen Alvin hoorde dat er een plek vrijkwam, belde hij gelijk.'
Vette shit
Tosti werkt voor organisaties als de gemeente Amsterdam, Studio Binnenstad en Desperados. Voor het biermerk ontwikkelde het bureau tijdens het Amsterdam Dance Event de pop-up-kapperszaak The Cut Club. Hormis: 'We maken het liefst vette shit die maatschappelijk relevant is.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!