Overslaan en naar de inhoud gaan

Daantje Dammers start The Account Academy: 'Bureaus 'bedienen' de klant te vaak'

‘Ik zie veel talent de bureauwereld verlaten, waar dat makkelijk voorkomen had kunnen worden.'
Daantje Dammers
Daantje Dammers
Daantje Dammers
Daantje Dammers

Met The Account Academy wil Daantje Dammers reclamemakers bijspijkeren over de bureau-/klantrelatie. En dat is nodig, vindt Dammers, want volgens haar kunnen zowel bureaus als opdrachtgevers beter scoren op dit vlak. Vanuit haar werkervaring bij onder meer Roorda, Alfred en Natwerk hoopt de 33-jarige Dammers de bureauwereld verder op weg te helpen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in