Overslaan en naar de inhoud gaan

Surpriseparty mislukt door droge keel in nieuwe Smint-campagne

Smint treedt de categorie van keelverzorgende snoepjes op 'een luchtige manier' binnen. 180 Amsterdam ontwikkelde de campagne.
smint campagne
Surpriseparty is *kuch* niet echt een verrassing
smint campagne
Surpriseparty is *kuch* niet echt een verrassing

Smint brengt een nieuwe productcategorie op de markt: keelverzorgende snoepjes genaamd Defensive. In de begeleidende tv-commercial kijken we naar de voorbereiding van een surpriseparty waar de vrienden van de jarige overduidelijk níet bekend zijn met het nieuwe snoepje.

related partner content for mobile comes here

De beste vriendin dient zich extra stil te houden tot het feestvarken arriveert, maar dit mislukt faliekant door het gehoest en gekuch vanwege haar droge, geïrriteerde keel.

Zou zij Smint Defensive hebben geconsumeerd, was de surpriseparty wél goed uitgepakt, is de boodschap. Gelukkig kan de jarige wel lachen om het geklungel, en maakt hij er samen met zijn vrienden toch een geslaagd feest van.

180 Made

Smint zelf zegt dat het met de campagne de nieuwe productcategorie 'op een luchtige manier' binnentreedt. De campagne is bedacht en ontwikkeld door 180 Made, de productietak van 180 Amsterdam, dat al enige jaren het vaste bureau is van Smint, dat weer onderdeel is van moederbedrijf Perfetti Van Melle.

Barbara Bijlard, sinds dit jaar managing director van het Amsterdamse reclamebureau, zegt blij te zijn met de ruimte die 180 van Smint krijgt om het merk te verbreden en verder te ontwikkelen. De campagne wordt naast televisie op social media uitgerold. Bekijk ‘m hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in