Overslaan en naar de inhoud gaan

Hunkemöller wil zowat de hele wereld verbeteren en dat is misschien wat veel

Nieuwe duurzame lingeriecollectie Rose en bijbehorende campagne zijn onderdeel van breed uitgemeten deugdzaam initiatief: Together Tomorrow.
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
© Hunkemöller
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
© Hunkemöller

Hunkemöller presenteert de nieuwe duurzame Rose-collectie die volgens het lingeriemerk volledig is gemaakt met duurzaam kant. De collectie is onderdeel van Hunkemöllers breed uitgemeten, bijna filosofische, ‘reis’ naar een betere wereld Together Tomorrow. Met dit initiatief wil het bedrijf alle activiteiten samenbrengen die hieraan bijdragen. De Rose-collectie moet duurzaamheid sexy maken, met behoud van de Hunkemöller-stijl. De collectie, die bestaat uit nachtkleding, accessoires en ondergoed, is volgens de lingeriewinkelketen voor 68 procent gemaakt van gerecycled nylon. Rose wordt gepresenteerd in de in-house ontwikkelde campagne: Fashion Fever.

related partner content for mobile comes here

Doelgroep

De ‘kantlijn’ Rose en bijbehorende Fashion Fever-campagne is gericht op een brede doelgroep. Het lingeriemerk zegt zich te richten op een diverse, inclusieve doelgroep waarin de ‘shero’ centraal staat. Dit is de sterke vrouw van nu, met een positieve mindset die onderdeel kan zijn van de millennialgeneratie, generation Z of zelfs generatie X of Y. 

Plastic hangertjes

De Together Tomorrow-filosofie of duurzaamheidsstrategie, die loopt sinds 2019, wordt uitgedragen in een commercial die een ellenlange opsomming laat zien van initiatieven waar Hunkemöller positief aan bij wil dragen of nu al aan zegt bij te dragen: van het recyclen van kleerhangers om plastic afval te verminderen tot het samenwerken met Unicef voor een betere toekomst voor de kinderen in Bangladesh.

Verder claimt het ‘fur free’ te zijn, geen gebruik te maken van kinder- en slaafarbeid, van iedereen te houden die er werkt, dat gezondheid en veiligheid voorop staan, leerloos en veerloos te zijn, het betere katoen-initiatief te steunen, dat het 300 procent meer sustainable is geworden, een passie te hebben voor diversiteit en inclusiviteit, ook een passie te hebben voor communities, liefdadigheidsfondsen te steunen, vrijwilligerswerk te doen en borstkankeronderzoek te steunen met Pink Ribbon. Én het zegt de vluchtelingen van de overstromingen in Bangladesh te helpen. 

Hunkemöller - Together Tomorrow
Hunkemöller - Together Tomorrow Hunkemöller

More is more

More is more bij Hunkemöller. 20 manieren om te helpen, 29 duurzaamheidsdoelstellingen, de kans is klein dat iemand in die brede doelgroep géén aanknopingspunt vindt om het lingeriemerk te vergezellen op de duurzaamheidsreis. Of bestaat het gevaar dat het allemaal een beetje too much is? 

Together Tomorrow-commercial

Hunkemöller - Together Tomorrow

Transgender

De Fashion Fever-campagne wordt uitgerold in alle winkels waar wereldwijd, 19 landen, op de website, via CRM en op de social kanalen van de lingerieketen. In de fotoshoot is het Nederlandse model Loiza Lamers te zien. Lamers, bekend van het programma Hollands Next Topmodel, is een succcesvol transgendermodel. 

 

Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne
Loiza Lamers in Fashion Fever-campagne Hunkemöller

Lees ook: Hunkemöller goes Booking.com door personalisatie middels AI

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in