Een supermarkt is het niet en dus heeft Kruidvat geen plek in ons onvolprezen super-supermarkt-kerstcommercial-overzicht, maar de drogisterijketen doet wél mee aan de traditie van 6 december; daarom een separaat artikel.
Kruidvat brengt deze kerst naar eigen zeggen geen emotionele tranentrekker, maar een lichtvoetige film vol actie en avontuur waarin de kinderen van Lies iedereen, maar dan ook echt iedereen, een mooie kerst bezorgen.
Brenda Smith, marketingdirecteur: 'Ook dit jaar, waarin we allemaal nog meer dan voorgaande jaren op onze portemonnee moeten letten, vinden we dat iedereen een mooie kerst verdient. Want bij Kruidvat hebben we zowel dagelijkse verzorgingsproducten als kerstcadeaus tegen verrassend lage prijzen.'
In de winkels, folders en social-kanalen van Kruidvat laat de keten zien dat je 'altijd meer krijgt dan je verwacht', in de tv-commercial volgen we het kroost van Lies op avontuur om hun vriendjes een mooie kerst te geven. De campagne wordt naast televisie, uitgerold in outdoor, bioscopen en online video.
In de kerstfilm zorgen de kids voor een mooie kerst; niet alleen voor moeder Lies, ook voor hun favoriete kinderboerderijkonijntje. Uit angst dat het beestje ergens als kerstdiner eindigt (vrij naar 'Flappie', zo lijkt het), besluiten ze om hun vriendje met veel creativiteit én een beetje hulp van Kruidvat te redden. Tijdens hun reddingsactie komen ze erachter dat er nog veel meer dieren tijdelijk in bescherming moeten worden genomen. En dus is ‘huize Lies’ aan het einde van de commercial omgetoverd tot één grote gezellige kerststal.
De campagne is ontwikkeld door DDB Unlimited, het vaste bureau van Kruidvat. Bekijk 'm hieronder:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!