Heineken maakt in samenwerking met Veilig Verkeer Nederland een nieuwe commercial. Hiermee geeft het biermerk invulling aan de ‘When You Drive, Never Drink’-campagne, een platform waarmee Heineken verantwoord alcoholgebruik in het verkeer onder de aandacht brengt. Zo wil Heineken goed gedrag belonen en consumenten prikkelen om niet met alcohol achter het stuur te stappen.
De bierbrouwer werkt al een paar jaar samen met Formule 1. Binnen het partnerschap heeft verantwoorde alcoholconsumptie een essentiële plek. Heineken gebruikt het Formule 1 als platform om de boodschap over verantwoord alcoholgebruik in het verkeer op een aansprekende manier te uiten. In de loop der jaren heeft het merk al diverse campagnes gelanceerd.
Drie maanden geleden verraste Heineken concertbezoekers die niet hadden gedronken met een kartwedstrijd. Op een speciaal aangelegd circuit gingen zij de strijd met elkaar aan om twee tickets voor de Grand Prix van Canada. En onlangs lanceerde de bierbrouwer wereldwijd de commercial ‘No Compromises’, met oud Formule 1-coureur Nico Rosberg in de hoofdrol.
In de nieuwste video nemen twee vriendenteams het tegen elkaar op het Zandvoort Circuit. Onder begeleiding van oud-F1 coureur Robert Doornbos gaan de twee mannen de strijd met elkaar aan op een spekglad circuit. Dit keer gaat het er niet om wie het eerst over de finish komt, maar welk team het snelst de pitstop uitvoert. Het snelste team wint een reis naar de Grand Prix in Mexico.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!