Heineken lanceert een nieuwe wereldwijde campagne, We'll Meet Again, als ode aan de veerkracht van de mensen gedurende het afgelopen jaar. De commercial, ontwikkeld door Le Pub, is volgens de brouwer een feest der herkenning voor iedereen die toch met enige creativiteit iets prachtigs, leuks en onverwachts probeerde te maken van de alledaagse momenten, want: ‘de geest van het nachtleven is niet verloren.’
De campagne is onderdeel van de langlopende #SocialiseResponsibly-campagne die vorig jaar van start ging als Heineken's oproep om sociaal verantwoord om te gaan met elkaar door de geldende richtlijnen op te volgen.
De We'll Meet Again-commercial
Hoop voor de toekomst
Volgens Heineken speelt de commercial in op het collectieve gevoel van het moment, en laat het ervaringen zien van het echte leven waar velen zich mee kunnen identificeren. De brouwer noemt de video een duidelijke boodschap van hoop voor de toekomst. Le Pub geeft daarbij te kennen dat de video daarbij inspeelt op het gemeenschappelijke verlangen om opnieuw, verantwoord, in contact te komen met mensen tijdens sociale gebeurtenissen zoals het tijdens het uitgaan, waar en wanneer de wereld weer 'opengaat. 'Daarbij wordt de 'geef nooit op'-mentaliteit van de mensen overal ter wereld benadrukt.'
We'll meet again
Het We'll meet again-lied is van de Britse zangeres Vera Lynn. Het origineel verwierf bekendheid tijdens de Tweede Wereldoorlog als 'anthem van hoop en veerkracht'. Voor de commercial heeft Sizzer een nieuwe uitvoering gemaakt van de track.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!