Overslaan en naar de inhoud gaan

Fatboy: 'Flip je saaie tuin om voor de lente en zomer'

Met de Flip Boring to Roaring-campagne wil het Nederlandse design-merk de outdoor-collectie onder de aandacht brengen.
Fatboy: 'Flip je je saaie tuin om voor de lente en zomer'
Fatboy: 'Flip je je saaie tuin om voor de lente en zomer'
© Dept
Fatboy: 'Flip je je saaie tuin om voor de lente en zomer'
Fatboy: 'Flip je je saaie tuin om voor de lente en zomer'
© Dept

Fatboy the Original lanceert een nieuwe merkcampagne voor de lente en zomer van 2021, Flip Boring to Roaring. Met de digital-first campagne wil het Nederlandse design-merk de outdoor-collectie onder de aandacht brengen in de hoop dat het publiek hun ‘saaie tuin omflipt’ van een standaard set-up naar een zogenoemde ‘roaring garden’, die niet saai is. Volgens Fatboy is het er nu de tijd voor na lang in lockdown en binnen te hebben gezeten. De campagne is ontwikkeld door digital agency Dept.

related partner content for mobile comes here

Fatboy, onder andere bekend van de zitzakken en de Lamzac, biedt een breed portfolio van in- en outdoor producten aan die volgens het merk ontworpen zijn ‘om een glimlach op het gezicht te brengen’. 

De commercial

Fatboy | Flip Boring to Roaring

'Andere kijk op de wereld'

Pauline Barendregt, creative director bij Fatboy vertelt dat Fatboy anders kijkt naar de wereld en daarom ook andere dingen ziet. ‘We wilen het allemaal wat minder braaf. Daarom zijn onze ontwerpen en uitingen innovatief, uitgesproken en gedurfd. Maar altijd met een glimlach. Dat is terug te zien in deze Europese merkcampagne. We willen mensen helpen om op een inspirerende manier de sleur te doorbreken, zodat ze het moment naar hun eigen hand kunnen zetten.’

Fatboy: 'Flip je je saaie tuin om voor de lente en zomer'
Fatboy: 'Flip je je saaie tuin om voor de lente en zomer' Dept

Nuttige creativiteit

Jord Wessels, commercial director brand & advertising bij Dept zegt daarbij dat de samenwerking met Fatboy bewijst dat creativiteit echt iets kan bijdragen aan het dagelijks leven. ‘Fatboy weet alledaagse producten altijd vanuit een nét ander perspectief te bekijken en komt daardoor met leuke, verrassende oplossingen. Voor Dept een droomklant, want ook wij houden van creativiteit waar mensen daadwerkelijk wat aan hebben.’ 

Lees ook:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Menno Kouveld

Boaring?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in