Overslaan en naar de inhoud gaan

Halal betoogt met ‘Shot at Home’ voor Škoda dat thuisopnames niet saai hoeven te zijn

Het bureau wil met de internationale campagne voor het automerk aangeven dat creativiteit een crisis kan verslaan.
Skoda - Shot at Home - Steffen Haars
Skoda - Shot at Home - Steffen Haars
© Halal
Skoda - Shot at Home - Steffen Haars
Skoda - Shot at Home - Steffen Haars
© Halal

Škoda lanceert een nieuwe internationale campagne. ' Shot at Home; Discover new Possibilities' is ontwikkeld door creative agency Optimist, geproduceerd door Halal en uitgevoerd door drie Nederlandse regisseurs. De campagne bestaat uit drie video's. Alle drie de video’s vertellen het verhaal van een miniatuurauto die op avontuur gaat als ware het een scenario uit de kinderlijke fantasie van een man die al te lang opgesloten zit. Met de video’s willen zowel de bureau’s als het automerk laten zien dat zij de huidige thuissituatie omarmen en daarnaast moeten de video's het statement maken: ‘Creativiteit kan een crisis verslaan.’ 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in