Overslaan en naar de inhoud gaan

Lucky Day wil 19:00 uur claimen met nieuwe campagne

Campagne draait om het moment van de trekkingsuitslag en laat alledaagse dromen zien.

Lucky Day, één van de zeven spellen van de Nederlandse Loterij, lanceert campagne: ‘Om 19:00 uur weet je ‘t’. In de nieuwe campagne, ontwikkeld door digitaal bureau Dept in samenwerking met Mindshare en Greenhouse, draait het om het moment van de trekkingsuitslag, 19:00 uur. De campagne is te zien op social, online videokanalen, display banners, en radio. 

related partner content for mobile comes here

Chris Römer, senior creative bij Dept vertelt over het concept: ‘Om de boodschap te laden en het dagelijkse karakter te benadrukken halen we de alledaagse dromen van de doelgroep naar boven. Niet perse de grote clichés, maar denk aan die oldtimer die je altijd al wilde of je eigen vakantiehuisje aan zee.’

Tim van Dijk, campagne marketeer bij Lucky Day, voegt daaraan toe: ‘Met deze pay-off en campagne verwachten we slim en snel terrein te veroveren in het hoofd van onze doelgroep als de spannendste loterij van Nederland’.

Dept is als nieuwe lead agency van Lucky Day ook verantwoordelijk voor de aangepaste huisstijl.

Credits:

Verantwoordelijk bij Nederlandse Loterij: Tim van Dijk, Dennis van Steijn

Bureau: Dept Agency

Strategie: Dennis Hamakers, Rens Verweij

Creatives: Chris Römer, Ferdy Joosen

Creative Director: Robin Meekel, Nina de Ridder

Account: Daan Hülsmann

Project Manager: Marit Hulscher

Agency producer: Johanneke Hagenbeek, Kirsten Keller

Producer: Nikki Haighton

Director: Nina Aaldering

Camera: Daan Nieuwenhuijs

Geluid: Marcel van Stralendorff

Edit: Pieter Bokhorst

Grading: Erik den Heuvel

Muziek: Niels den Otter

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in