Albert Heijn legt focus in nieuwe campagne op Nederlandse producten
Albert Heijn lanceert nieuwe commercial en focust daarin op producten uit Nederland en de streek. De woorden van, het inmiddels in Nederland wereldberoemde icoon, Ilse beginnen met: ‘Ik weet niet hoe het bij jullie is, maareuhh, ik vind het best een vreemde tijd… Maar gelukkig passen we ons razendsnel aan.’
Volgens Albert Heijn hebben de mensen in Nederland zich snel aangepast aan de huidige situatie, genieten ze van de kleine dingen én genietenen ze nu vooral van verse producten uit eigen land. Zo stelt de supermarktketen dat Nederlanders de producten die van dichtbij komen altijd al lekker vonden maar dat deze producten iedereen juist nu een stukje blijer maken, dus past de grootgrutter zich ook aan om aan die vraag te voldoen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Huidige tijdsgeest
De campagne past volgens Albert Heijn helemaal in deze tijd waarin er meer dan ooit behoefte is aan verbinding en waarin Nederlanders ook een beetje trots mogen zijn want, zegt de supermarkt: ‘We doen het toch maar mooi met elkaar.’ De AH-supermarkten staan vanaf maandag in het teken van verse producten uit Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidBen wel benieuwd wat AH zal doen met die aardappelen ? uit het buitenland die in de schappen lagen. Tot verdriet van de NLe boeren.