Overslaan en naar de inhoud gaan

Centraal Beheer lanceert campagne over leven en woongemak

Verzekeraar wil het service- en dienstenaanbod, naast verzekeringen, meer onder de aandacht brengen.
Woongemak - Centraal Beheer
Woongemak - Centraal Beheer
© DDB Unlimited
Woongemak - Centraal Beheer
Woongemak - Centraal Beheer
© DDB Unlimited

Centraal Beheer lanceert nieuwe campagne waarin de nadruk ligt op meer dan verzekeringen. In de campagne, ontwikkeld door DDB Unlimited, staat het leven, wonen en woongemak in en rondom het huis centraal. Met de film wil Centraal Beheer haar gezicht als brede dienstverlener laten zien en daarom toont ze dat nieuwe diensten goed samengaan met het aanbod van verzekeringen en financiële producten. Natuurlijk ontbreekt de bekende humor van Centraal Beheer niet in de commercial.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Woongemak (2020) – Centraal Beheer

Dagelijks relevant

Peggy Spaapen, senior manager strategie & merkpositionering vertelt over de koers van de verzekeraar: ‘We bieden Nederlanders steeds meer hulp en gemak in en rondom het huis. Met slimme oplossingen, handige tips en inspiratie in en om het huis willen we dagelijks relevant zijn voor onze klanten. Van het financieren van dat droomhuis tot het verzekeren van spullen.’

Transformatie naar dienstverlener

Centraal Beheer is volgens Spaapen al enkele jaren bezig om te transformeren van alleen verzekeraar naar een aanbieder van een breder assortiment aan diensten. Spaapen licht toe: ‘In 2020 zetten we het woonthema in de volle breedte neer. Zo willen we laten zien dat we meer aan te bieden hebben en heel Nederland kunnen helpen met gemak.’

De bekende humor

Een campagne van Centraal Beheer zonder humor is geen campagne van Centraal Beheer. Ook in deze campagne heeft de verzekeraar, met behulp van DDB, niet nagelaten dezelfde humor naar voren te brengen als die bekend is van de vertrouwde ‘Even Apeldoorn bellen’-commercials. De campagne is zowel online als op tv te zien. 

Duidelijke knipoog

Maarten Vrouwes (ECD DDB Unlimited) over het merk en de campagne: 'Centraal Beheer is een merk met een geweldige heritage. Een merk dat heel Nederland op een bepaalde manier kent. We wilden de verbreding van de diensten duidelijk maken en die laten optellen bij waar het merk voor staat. Met een duidelijke knipoog naar Even Apeldoorn bellen.'

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in