Hak probeert consument aan de bonen te krijgen in nieuwe campagne

Cross-mediale campagne wordt uitgerold onder de naam ‘Geen week voorbij zonder bonen erbij’.

Herman den Blijker

In de nieuwe campagne van Hak wordt heel Nederland aangespoord om wekelijks bonen bij de maaltijd te doen. Met hulp van topchef Herman den Blijker en vijf foodbloggers moet de toegevoegde waarde van bonen worden aangestipt. De campagne is ontwikkeld door Etcetera en zal tot eind 2018 lopen.

De campagne bestaat onder meer uit zes commercials met Herman den Blijker. De blogs Francesca Kookt, Gwesse van Leonie ter Veld, Leukerecepten.nl, Voedzaam en snel en De Hippe Vegetariër zullen bijna wekelijks recepten publiceren en op hun eigen manier laten zien wat er allemaal mogelijk is bij het koken met bonen. Verder zal de campagne worden uitgerold in retailmagazines, online, social media en de winkelvloer.

Nicole Freid, directeur marketing & innovatie bij Hak, vertelt: ‘Het is voor ons belangrijk dat we in onze communicatie een 360 graden-aanpak hanteren zodat we wekelijks eenduidig de boodschap kunnen overbrengen naar onze doelgroep. Om de herkenbaarheid van de campagne te verhogen en daarmee een call to action te stimuleren, hebben wij tevens een visual device ontwikkeld dat te zien is op alle uitingen.’

Credits

Klant: Hak BV
Titel: Geen week voorbij zonder bonen erbij
Reclamebureau: Etcetera
Mediastrategie en inkoop: Linda van Geffen (Initiative)
Public Relations: Lyddia Roy (Creative Venue)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie