Luuk Maes: Hoe Toyota de weg van hoofd naar hart vindt

Tijdens MarketingLive! presenteren Luuk Maes van Toyota Nederland, Pol Hoenderboom en Job Koopman van DDB Amsterdam de Toyota Effie-case.

Hoe verkoop je nog auto’s als alle andere merken inmiddels een hele brede range aan gesubsidieerde, volledig elektrische modellen aanbieden. Blijf je dan nog langer communiceren over de zuinige, nieuwe generatie hybrides, of sla je dan een andere weg in? Bij DDB houden ze van menselijke inzichten en maken ze graag onvergetelijk effectief werk. Het hele, integrale verhaal kun je op 14 november tijdens MarketingLive! beluisteren tijdens de break out sessie van 14.20 – 15.00 uur.

Voor wie is deze sessie interessant?

Iedereen die wil zien hoe Toyota van techniek- en product gedreven naar klant- en merk gedreven ging. Iedereen die ervan uitgaat dat merkverhalen vertellen ouderwets is en alleen op tv kan. Iedereen die benieuwd is naar de lessen van Les Binet. Over hoe meer merk meer business oplevert voor hetzelfde of minder geld. En voor iedereen die graag zelf ziet hoe onvergetelijk effectief een menselijke merkcampagne kan uitpakken.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →