Groot succes vanavond voor KPN en bureau N=5 voor Evert_45. De in Nederland al veel bekroonde campagne won de Grand Prix in de categorie Entertainment.
De campagne kreeg ook een gouden Leeuw.
Zilver was er in die categorie voor Blij met Sjoerd van Albert Heijn en TBWA\Neboko.
Bij de Digital Craft Lions wist MediaMonks brons te behalen met Nike React Game of Go voor Nike.
Aeronaut VR van William Patrick Corgan en Isobar New York en Viacom New York won de GP.
In de categorie Brand Experience & Activation haalde Nederland tien keer de shortlist, maar geen enkele nominatie werd uiteindelijk omgezet in een Leeuw.
De Grand Prix ging naar Today at Apple van Apple
Bij Entertainment for Music waren er ook geen Leeuwen voor Nederland. Absolut #thisisourhouse – Absolut Vodka – First Day of Spring haalde de shortlist.
De Grand Prix was voor Jay-Z ‘Smile van Rocnation en Smuggler New York,
MediaMonks
MediaMonks won vanavond nog eens vijf awards: Goud en twee keer brons voor The Uncensored Playlist bij de Entertainment Lion for Music,
Zilver voor Know What Your Data Knows van Google bij Digital Craft en brons voor Nike Game of Go in Digital Craft.
Zie voor al het Cannes nieuws ons dossier
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!