De nieuwe ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial van Centraal Beheer Achmea - uit de koker van DDB Unlimited - is donderdag gelanceerd.
Te zien is hoe de hoofdpersoon in ‘Freedom' - een kruimeldief - een poosje de cel in moet. Op een dag wordt hij vrijgelaten en racet hij ervandoor. De zon schijnt, het dak van zijn auto staat open, muziekje aan, drankje erbij. Daar gaat hij, op naar het vrije leven. Maar wat er dan gebeurt, is hieronder te bekijken...
Bekroond
Het is alweer de 61ste commercial in de langstlopende reclamecampagne van Nederland. De campagne startte in 1985 en werd bekend met bekroonde klassiekers als ‘Rio’, ‘Leeuw’ en ‘Acupunctuur’.
'Even Apeldoorn bellen is een beproefd en bekroond concept waarmee wij, door vermakelijke oeps-momenten Nederland graag een glimlach bezorgen', zegt Peggy Spaapen, senior manager Strategie Merkpositionering & Marketing bij Centraal Beheer Achmea. 'Met de nieuwe commercial versterken we het merkgevoel dat je altijd bij ons terecht kunt.'
DDB Unlimited bedacht en produceerde de commercial, die vanaf 4 juni op tv is te zien. De regie was in handen van Matthijs van Heijningen Jr. die de film draaide op locatie in Spanje. Het nummer ‘Bad to The Bone’ is van George Thorogood.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!