Hoofdrolspeler in de kerstcommercial van Lidl is Beau van Erven Dorens, die Kerstmis viert met zijn dispuut (de ‘kerstballen’) en dit jaar ‘de sjaak is’ om het te organiseren. Het luxe kerstassortiment Delicieux van Lidl wordt veelvuldig in beeld gebracht.
De campagne is ontwikkeld door Joe Public en geproduceerd door Joe Public Shoot.
Reacties:
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!
Ad hoc delegatus (-:
Ik vind de reclame saai zonder uitstraling.
Het gaat altijd om Beau zelf en niet om de rest.
Net zo slecht als zijn programmas.
BNers denken maar al te graag dat ze ook reclame kunnen maken.
Weg ermee !
Zo nu is het weer over en kan ik gewoon doorgaan zonder die platvloerse,ongeletterde ellende!
Zo, lieve mensen. Ik kan die zooi natuurlijk veel scherper de hel in trappen. Echter ik acht dit zo wel genoeg! Hic Situs. Ipso Facto.
Slaap lekker.