Overslaan en naar de inhoud gaan

ASR (met Sticks), Becam en KPN genomineerd voor Loden Leeuw 2018

André Hazes, Gerard Joling en René Froger maken kans op de award voor de irritantste BN'er in een reclame.

De reclamecampagnes van ASR (voor Sticks en Roos over omgaan met geld, zie bovenaan), KPN (Ontdek de mogelijkheden met KPN, zie hieronder)...

related partner content for mobile comes here

 

Ontdek de mogelijkheden met KPN - videobellen

En Becam (hieronder) zijn genomineerd voor de titel van meest irritante reclame van 2018: de Loden Leeuw.

Becam - Besparen door oversluiten. Bij wie? Bij Becam!

Irritante BN'er

André Hazes, Gerard Joling en - zeer grote kanshebber - René Froger zijn daarnaast genomineerd voor de prijs voor de irritantste BN'er in een reclame. Dat maakte het consumentenprogramma Radar, dat jaarlijks de Loden Leeuw uitreikt, gisteren bekend. De drie zangers acteren in commercials van Essent, Lidl en Eyelove.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Eyelove Brillen Commercial

Uitreiking

De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 17 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Stemmen kan tot die dag op lodenleeuw.nl. De prijzen worden sinds 2002 toegekend. Eerder werden onder anderen Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015) verkozen tot de meest irritante BN'er.

Deemoedigheid geboden

Het is de winnaars van de Loden Leeuw overigens aan te raden om die met gepaste weemoed in ontvangst te nemen. Antoinette Hertsenberg, initiatiefneemster en presentator van Radar, vond vorig jaar dat Albert Heijn de prijs (voor Buik Billen, Bonus), met het schaamrood op de wangen diende te aanvaarden.

Dat deed Albert Heijn niet. Het reageerde juist met een sportieve vrolijkheid die de Loden Leeuw glans gaf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in