Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe prikkel je het onbewuste brein van je lezer?

95% van ons gedrag is onbewust. Maar hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken?
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Leer de belangrijkste persuasion principes

Ons online gedrag wordt veelal bepaald door onbewuste processen. Hoe reageert ons brein op verschillende stimuli? En hoe beïnvloed je dit gedrag om jouw marketingdoelen te bereiken?

Tijdens de 1-daagse training Online Persuasion bij Beeckestijn Business School leer je met de juiste teksten en beelden jouw bezoekers te motiveren. Je leert hoe je bezoekers aanzet tot de gewenste actie. Je krijgt psychologische inzichten die je kunt toepassen in marketing, business development en communicatie. En deze kennis pas je direct toe in de praktijk.

Je leert:

  • De trends, tools en ontwikkelingen op het gebied van online persuasion
  • De bewuste en vooral de onbewuste psychologische processen die een beslissende rol spelen in het koopgedrag van klanten
  • De belangrijkste persuasion principes, modellen en beïnvloedingstechnieken en hoe je deze toepast om de conversie te verhogen
  • De 7 principes van Robert Cialdini toe te passen in de praktijk

Onderwerpen tijdens de training Online Persuasion

  • Trends en ontwikkelingen op het gebied van Online Persuasion
  • De werking van ons brein in relatie tot koopgedrag en -motieven
  • Het belang van persona’s
  • Persuasion principes, modellen en beïnvloedingsconcepten
  • De conversiepiramide: findability, usability, persuasion, profiling
  • De kracht van tekst, triggers en powerwords
  • Het creëren van de juiste content: tekst, video, beeld en structuur
  • Meten, A/B testen, analyseren en optimaliseren
  • Toepassing in de praktijk 

Voor wie is de training bedoeld?

Deze training is bedoeld voor iedereen die de bezoekers van zijn/haar website wil aanzetten tot actie.

Startgarantie!

De training start op donderdag 13 december in Leusden.

Praktische zaken

Datum: Donderdag 13 december
Locatie: Leusden
Tijd: 09:30 uur - 16:30 uur
Prijs: €785,- all in (excl. BTW)
Je ontvangt een certificaat van deelname

Meer informatie

Ben je benieuwd of deze training wat voor jou is? Lees meer informatie op onze website! Of download de brochure.

Beeckestijn Business School geeft regelmatig clinics over diverse onderwerpen en publiceert regelmatig nieuwe kennisdocumenten in de vorm van whitepapers. Deze clinics en whitepapers zijn voor iedereen gratis bij te wonen of te downloaden via de site van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business School doet dit in het verlengde van haar opleidingen... #kennisdelen gaat verder dan alleen de opleidingen en de bijhorende colleges.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in