Overslaan en naar de inhoud gaan

Diesel neemt influencers op de hak met campagne

Met de campagne ‘Be A Follower’ laat het modemerk zien dat het véél comfortabeler is om een influencer te volgen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Modemerk Diesel drijft de spot met influencers in de campagne  ‘Be A Follower’. Met een reeks filmpjes laat het merk zien dat een ‘instagrammable’ leven niet altijd over rozen gaat. De campagne is opgezet in samenwerking met Publicis Italy. 

Achter die mooie foto’s, waarop influencers poseren met heerlijk eten en prachtige kleding, schuilen een hoop ongemakkelijkheden. Diesel brengt deze struggles met een knipoog in beeld. De achterliggende boodschap: influencers komen in vreemde situaties terecht. Wie Diesel draagt, heeft daar geen last van en gaat zorgeloos door het leven.

related partner content for mobile comes here

Voor de campagne heeft het merk de influencers Jennifer Grace, Kristen Crawley, Elias Riadi en tweeling Amixxa en Ayaxxa gestrikt. 

 

Friet en burgers

In het onderstaande filmpje proberen Amixxa en Ayaxxa hun eten zo perfect mogelijk op de foto te krijgen. Eentje gebruikt zelfs twee smartphones om de juiste hoek te vinden. Naast hun zit een koppel (dat kleding van Diesel draagt) ongegeneerd een hamburger met friet te verorberen. De tekst ‘Influencers have a hard time eating’ verschijnt. 

In het tweede filmpje figureert Riadi die zijn partner, ook een influencer, probeert uit te kleden. Zij heeft gesport met hoge hakken die zijn voorzien van ingewikkelde veters. Vervolgens bevat het spotje een scène met een koppel in een auto – nog met Diesel-kleding aan – dat elkaar heel soepel de kleren van het lijf scheurt. 

En hieronder nog een paar classics. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in