Op woensdag weet Nederland dertien keer de shortlist te halen. Hieronder een overzicht:
Brand Experience & Activation
2x Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
Rembrandt Tutorials – ING – J. Walter Thompson Amsterdam
3x Gumshoe, the first shoe made from recycled chewing gum – Amsterdam Metropolitan Area – Publicis Amsterdam
Take-off tips – KLM – DDB Amsterdam
McDonald’s for you – McDonald’s – 51 North Amsterdam/Brandxtension Amsterdam/TBWA\Neboko
Mobile
2x Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
2x The Lockdown – ABN Amro – Code D’Azur Amsterdam
Radio en Audio
Snelweg Sprookjes van Volkswagen –ACHTUNG!mcgarrybowen en Kraftwerk (Isobar)
Nederland heeft geen shortlistnoteringen in Creative Effectiveness en Innovation.
Alles over Cannes in het dossier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!