[Interview] Managing partners en oprichters Jacqueline Heemskerk en Aafje de Laat over de kansen van Bionic Media in een spannend tv-jaar.
CCO ID&T Groep over geo-typen, purpose marketing, creativiteit en merkbeleving. En over de gevolgen van de lockdowns voor zijn industrie.
Wendy Pouw en Jacco ter Schegget over de groei van Publicis Benelux in 2021 en de worsteling van merken met full funnel marketing.
Voor het eerst sinds 2015 is er in de november-decembermeting een andere marktleider in 20-49 jaar dan NPO Radio 2,
Einde aan staking nog niet in zicht, druk op de drukpersen.
Onderzoek van DVJ Insights wijst uit dat meer mensen online zijn gaan gokken tijdens de pandemie en lockdown.
Benoemingen in kabinet Rutte IV: Alexandra van Huffelen staatssecretaris Digitalisering.
Ze worden vanaf 3 januari het nieuwe duo in de ochtend.
Voor de tiende keer op rij.
Uitgever wil New Skool Media verder laten groeien met huidige management en de medewerkers.
Qmusic loopt wel verder weg als marktleider, Kink is procentueel de grootste stijger.
Demissionair minister Blok ziet grote bezwaren om op basis van een nieuwe analyse tot andere verlengingsprijzen te komen.
Terug- en vooruitblik op de mediaontwikkelingen met Peter de Mönnink. 'De belangrijkste factor wordt: who ownes the customer?'
Plus alle Media Report-cijfers 2021 voor mediabureaus.
Value Zipper is dit jaar nummer 1 in het Media Report. Totaalwinnaar én bovenaan bij print en online. Directeur Patrick van Hooy reageert.
Hij keert een jaar na zijn vertrek bij Talpa Network terug in een topfunctie.
Voor het Media Report 2021 vroeg Adformatie - samen met Ipsos - wederom aan adverteerders, exploitanten en bureaus elkaar te beoordelen.
Tussen 06.00 – 21.00 uur geen online videoreclame, op tv maximaal drie commercials per blok.
Ze komt van dentsu en volgt Wendy Pouw op.
Xavier Tilman (foto boven links) nieuwe ceo in Nederland.