Het creatieve bureau Closed on Monday werkt elke maandag uitsluitend voor non-profits, waaronder stichtingen en goede doelen. Die boodschap is nog niet bekend bij alle (potentiële) commerciële klanten, dus start het bureau een campagne om zichzelf in de schijnwerpers te zetten. Het is de eerste internationale campagne van het Amsterdamse bureau, vertelt oprichter Gookie Sassen.
'We begrijpen dat onze naam voor best wat verwarring kan zorgen. Voor heel veel commerciële merken is het nog niet helemaal duidelijk wanneer ze ons nou kunnen bereiken. Hopelijk na het zien van deze campagne wel.'
Gesloten website
Bij de campagne hoort een video (onderaan dit artikel zichtbaar) en het sluiten van de website op maandag. Commerciële merken kunnen op maandag via de website een melding aanvragen als de site dinsdagochtend heropent (of natuurlijk zelf een herinnering instellen). Robin Versnel, senior creatief bij Closed on Monday, verklaart: 'Maandagpartners kunnen ons natuurlijk altijd bellen of onze website bezoeken.'
Closed on Monday werkt onder andere voor Het Vergeten Kind, De Koffiejongens, Nierstichting, Natuurmonumenten en Make-A-Wish.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!