Antea Group en Leo Burnett Amsterdam met 'De brug
Blokker en Alfred International met 'Wij zijn Nederland
Diabetes Fonds en Big Amsterdam met 'Dit is diabetes voor Bloem'
Jumbo en Alfred International met 'Of je worst lust'
Lidl en Joe Public met 'Hollandse weken'
McDonald's en TBWA\Neboko met 'Dagje uit'
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) en Publicis met 'Hey het is oké - angststoornissen'
Nike en Wieden + Kennedy Portland met 'Dream Further'
Ohra en Joe Public met 'Bermtoerisme'
Plus en J. Walter Thompson Amsterdam met 'Goed eten is samen eten'
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien favoriete commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze zijn opnieuw aan een onafhankelijk panel van GFK voorgelegd, met als resultaat deze top 10.
De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt voor 50 procent bepaald door het publiekspanel en voor 50 procent door het Nederlands publiek.
Dit waren de winnaars van het eerste kwartaal.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!