Overslaan en naar de inhoud gaan

Nathalie Peters vertrekt bij IPG Mediabrands

Ze kiest voor het ondernemerschap.
Nathalie Peters
Nathalie Peters

Nathalie Peters heeft aangeven per 1 september haar functie als head of digital transformation bij IPG Mediabrands Benelux neer te leggen. Na vijftien jaar diverse functies in het digitale domein binnen de groep te hebben vervuld, kiest zij ervoor haar carrière een nieuwe wending te geven en voor zichzelf te beginnen.

Als managing director initieerde Peters de digitale bureaus digilogue, Reprise, Cadreon (RTB) en Spring Creek (social). Vanuit haar functie als head of digital transformation bepaalde ze de digitale koers van de groep en bewaakte ze de implementatie. Daarnaast is ze momenteel ruim vijf jaar voorzitter van IAB Nederland.

related partner content for mobile comes here

Ondernemerschap

Peters: 'Vanzelfsprekend is het afscheid nemen van IPG Mediabrands en van zoveel prachtige collega’s een grote en emotionele stap. Toch geeft het loslaten van deze zekerheid en comfort mij heel veel energie en daarom weet ik dat het goed is zo en dat de tijd rijp is voor iets nieuws, het ondernemerschap.'

Details over wat ze gaat doen, maakt ze in een later stadium bekend.

CEO Diederik Breijer kondigde in april zijn vertrek aan bij IPG Mediabrands Benelux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in