Na een intensieve pitch kiest Subway voor the Gardeners als nieuwe activatie pr-bureau. De vraag was om een employer branding
campagne te ontwikkelen, die ook makkelijk in te zetten is in Zweden. Ook gaat the Gardeners de maandelijkse pr verzorgen voor de restaurantketen.
Werkgever voor jong volwassenen
Door de coronacrisis zijn veel Subway restaurants gesloten en hebben veel franchise-eigenaren personeelsleden gedwongen moeten laten gaan. Als straks alles weer open mag en de economie aantrekt, zal er dus weer veel personeel gevonden moeten worden. Aan the
Gardeners de vraag om met een opvallende activatiecampagne Subway neer te zetten als dé werkgever voor jongvolwassenen (18-34 jaar) en daarmee het aantal sollicitaties te verhogen.
Maira Evers van the Gardeners: 'We zien veel kansen voor Subway in pr. Het merk biedt al jaren een vers alternatief voor traditioneel fast food en focust zich naast product ook op imago en de arbeidsmarkt. Met pr en activaties kunnen we daar als bureau een creatieve en nieuwswaardige bijdrage aan leveren.'
Annelies Poelsema, marketing manager Subway: 'De combinatie van creativiteit, inleving in onze doelgroep en het enthousiasme van het team heeft de doorslag gegeven om voor the Gardeners te kiezen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!