Overslaan en naar de inhoud gaan

Mariëlle Krouwel van Volksbank naar PwC

Krouwels opdracht is om de maatschappelijke relevantie van PwC prominenter uit te dragen.
Mariëlle Krouwel
Mariëlle Krouwel
© Foto: Gerry Hurkmans
Mariëlle Krouwel
Mariëlle Krouwel
© Foto: Gerry Hurkmans

Per 1 juni as maakt Mariëlle Krouwel, nu hoofd merk, media en communicatie bij de Volksbank, de overstap naar PwC (PricewaterhouseCoopers). Ze gaat daar de functie van directeur communicatie vervullen. Krouwel werkte 5 jaar bij de Volksbank. Haar huidige functie wordt (op advies van Krouwel zelf), nu niet 1-op-1 opgevolgd. Krouwel: ‘Afgelopen jaren hebben we flinke stappen met de Volksbank en het merkportfolio gezet en mijn vertrek is een natuurlijk moment om gezien de nieuwe activiteiten rondom het merk de Volksbank ook de inrichting daarop aan te laten sluiten. Daar zal de komende maanden invulling aan worden gegeven.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in