Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategische versterking voor Jungle Minds

Lucas van Maaren aan de slag bij Amsterdams bureau Jungle Minds.
Lucas van Maaren
Lucas van Maaren
Lucas van Maaren
Lucas van Maaren

Het Amsterdamse digitale bureau Jungle Minds heeft met de aanstelling van Lucas van Maaren versterking aangetrokken. Daarmee investeert het bureau in het opbouwen van in-house teams. Lucas gaat het staffing model verder in de markt zetten en doorontwikkelen.

Van Maaren heeft een passie voor technologie en data in combinatie met design. Hij was als Digital Client Director bij verschillende digitale bureaus onder meer verantwoordelijk voor klanttevredenheid. Daarnaast was hij een sparring partner op strategisch niveau voor zowel nationale als internationale klanten.

related partner content for mobile comes here

Maikel Lieste, managing partner van Jungle Minds: 'We helpen bedrijven digitale kansen te verzilveren door ze toegang te geven tot het beste talent in digital design, development en marketing. Dat doen we met onze inhoudelijke kennis van digital, ons grote netwerk aan ambitieuze merken en onze poule met freelance specialisten. We zijn ontzettend trots dat Lucas daar nog meer focus aan gaat geven.'

Van Maaren: 'Ik heb de laatste jaren steeds meer gezien dat merken graag bureau-mensen toevoegen aan hun in-house teams. Op die manier trek je mensen aan die de helikopterview hebben en over de volledige customer journey kunnen kijken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in