The Pacha Group, uitbater van één van de bekendste nachtclubs op feesteiland Ibiza, kiest Molecule Social voor zijn socialmediastrategie. Molecule Social start met een TikTok-strategie voor nachtclub Pacha, vertelt oprichter Robert Tammens aan Adformatie. Doel van die strategie is het merk bij een nieuwe generatie bezoekers introduceren.
Pacha, in 1973 gestart, is uitgegroeid tot één van de grootste clubs op Ibiza en heeft zeker in de zomer vrijwel elke avond optredens van wereldberoemde artiesten. Tammens noemt het daarom 'een hele grote eer' dat zijn bureau uit Den Haag is gekozen voor de socialmediastrategie. Molecule Social leverde in het verleden campagnes voor onder meer Samsung, Blokker, Artsen zonder Grenzen en Vogue.
Dat Five Holdings, het bedrijf dat The Pacha Group vorig jaar overnam, uitkwam bij Molecule Social, kan komen omdat Tammens zelf een bekende is op Ibiza. Hij startte en is nog steeds verantwoordelijk voor het account @Ibiza op TikTok, dat inmiddels 1,7 miljoen volgers heeft.
Lees ook
- Digital transformation & tech Een verbod op TikTok komt dichterbij, maar merken blijven het platform trouw
- Digital transformation & tech Stichting gaat in hoger beroep om schadevergoeding voor Nederlandse TikTok-gebruikers
- Bureaus Alfred neemt socialbureau OnSocial over, bureau blijft onder eigen naam opereren
- Digital transformation & tech Snapchat krijgt meer reclames die draaien om augmented reality
- Data & insights Driekwart van de Nederlanders wil niet betalen voor reclamevrij Facebook en Instagram
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!