GRRR sluit zich aan bij Handpicked Agencies, dat daarom nu ook in Amsterdam vertegenwoordigd is

De aansluiting moet GRRR de ruimte geven om opdrachtgevers breder te bedienen zonder zelf expertise in huis te hoeven halen.

Afbeelding: aangeleverd

GRRR, een design gedreven strategisch digitaal bureau uit Amsterdam, sluit zich aan bij Handpicked Agencies. De bureaugroep is na de aansluiting ook in de hoofdstad actief. Bureaus binnen Handpicked Agencies werken samen om opdrachtgevers breder te bedienen zonder zelf verschillende expertises in huis te halen. Die strategische keuze moet tot meer specialisatie binnen de bureaus leiden, zo is de gedachte. GRRR krijgt op organisatieniveau ook hulp op vlakken als financiën en HR om zich zo meer te kunnen focussen op het 'echte werk.'

Mensen en impact

Opgericht in 2003 bedient GRRR met inmiddels 27 medewerkers klanten als Stedelijk Museum, Melkweg, The Ocean Cleanup en Fastned. Het bureau behaalde in 2020 een B-Corp certificering, wat past bij de bedrijfsambitie om duurzaam en innovatief werk af te leveren. Jelmer Boomsma, mede-oprichter van GRRR: 'Vanaf het begin hadden we een klik met de cultuur van Handpicked. Net als wij hebben zij mensen en impact op één staan. We delen het doel om verandering op gang te brengen. Binnen het netwerk kunnen wij in volledige openheid sparren met de andere digitale specialisten. Zeer belangrijk in een tijd waarin digitale uitdagingen onze samenleving vormgeven, denk aan AI bias en privacy. Door deze bundeling van krachten kunnen we oplossingen versnellen voor organisaties met een inclusieve en klimaatpositieve focus.'

Handpicked Agencies op zijn beurt heeft nu twaalf gespecialiseerde digitale bureaus, waar in totaal 280 mensen werken. Vaktitel Emerce riep Handpicked eerder dit jaar voor de derde achtereenvolgende keer uit tot beste bureaugroep van Nederland. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie