Adformatie Connects Live is terug. Bekijk hier, donderdag 4 maart om 16.30 uur, de eerste aflevering van 2021 over consolidatie binnen de bureauwereld. Zet gelijk in je agenda voor de reminder!
Het is een jaar na het uitbreken van de wereldwijde pandemie. In de bureauwereld is consolidatie aan de orde van de dag. Het is overnemen of overgenomen worden. Welk soort bureaus zijn gewild? Waar komt het geld vandaan? Hoe maak je je bedrijf verkoopklaar? En worden marketeers er wel echt beter van?
We praten erover met drie ervaringsdeskundigen:
- Maddie Raedts. Zij en co-founder Emilie Tabor fuseerden met IMA, tien jaar na oprichting, met MediaMonks/S4
- Rogier IJzermans is founder van Ace de groep die is ontstaan uit Born05 dat vorig jaar en dit jaar een reeks van overnames, waaronder Glasnost, Blauw Gras en Herc, deed in Nederland
- Paul Manuel is samen met zijn broer Bart de architect van het internationale Dept-netwerk dat een aantal jaar geleden voortkwam uit digitaal bureau TamTam.
SAN-voorzitter Ron Schneider (voorheen NS en Eneco) geeft zijn scherpe visie op wat marketeers en adverteerders écht willen van hun bureau.
In Clubhouse praten we daarna onder leiding van Bert Hagendoorn na over dit onderwerp met de gasten en andere ervaringsdeskundigen.
De livestream is donderdag hier te bekijken:
Kijk ook eerdere uitzendingen terug van Adformatie Connects Live:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!