Sportmerk Klabu heeft voor Gardeners gekozen als creatieve partner voor zijn activaties, pr influencer marketing. De missie van het merk is om het leven van mensen in vluchtelingenkampen te verbeteren.
Op dit moment zijn er wereldwijd meer dan tachtig miljoen mensen op de vlucht voor oorlog, geweld of vervolging. In de vluchtelingenkampen worden ze voorzien van basisbehoeften zoals onderzoek, water en voedsel. Maar elk mens heeft dromen die verder gaan dan alleen overleven. Klabu wil deze mensen een extra reden geven om op te staan en de 'unbeatable spirit' versterken door sporten in kampen mogelijk te maken
Klabu is ‘club’ in Swahili, Het merk zet clubhuizen, zogeheten Klabu's, op. Zo'n clubhuis werkt als een sportbibliotheek en is voorzien van sportmaterialen, sportkleding, wifi en zonne-energie.
Jan van Hövell van Klabu: 'We hebben grote ambities met KLABU en zijn klaar om flink te gaan bouwen. Met behulp van Gardeners gaan we ons bereik vergroten en meer mensen betrekken bij ons doel.'
Paris Saint-Germain
Klabu en Paris Saint-Germain lanceren vandaag een limited edition collectie van tachtig sportshirts. Wie net als Neymar, David Beckham, Ryan Babel, Anna Nooshin, Kalvijn, Rocky Hehakaija en Gregory van der Wiel een shirt wil bemachtigen, moet zaterdag 29 mei om 12.00 uur bij de nieuwe Klabu-store op de Haarlemmerdijk 106 in Amsterdam zijn. Elk shirt, genummerd van 1 t/m 80, vertegenwoordigt 1 miljoen mensen die op dit moment op de vlucht zijn.
Samen met Paris Saint-Germain en met de support van UNHCR, de vluchtelingenorganisatie van de Verenigde Naties, wil Klabu dit jaar een nieuw clubhuis bouwen in het grootste vluchtelingenkamp ter wereld, Cox’s Bazar in Bangladesh. Hier wonen momenteel bijna 1 miljoen Rohingya-vluchtelingen uit Myanmar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!