Creatief bureau Lijm Amsterdam, dat onder meer Knab, Aegon, NederlandSchoon, DekaMarkt en Heineken Experience tot zijn klantenkring mag rekenen, gaat samenwerken met Dr. Oetker. Het doel: de Duitse pizzareus (in ieder geval op social media) het meest geliefde merk van Nederland te maken.
Met 'originele, humoristische, smakelijke en interactieve content willen de partijen voornamelijk jonge pizzaliefhebbers aanspreken. De komende maanden wordt er daarom een zogenaamd pizzaplatform uitgerold, waarbij de focus op Instagram ligt.
'Opvallend, actueel en grappig, alles voor de pizza fans van nu', zegt Stefan van Lint, Sr. Brand Manager Pizza. 'Van het flirterige Ristorante, het brutale Big Americans tot het traditionele van Casa di Mama: zie dat maar samen te brengen op één platform. Lijm Amsterdam heeft met hun creatieve invulling laten zien dat het kan. Het platform is een uitstekende aanvulling op onze above the line campagnes.'
'Leuker dan dit wordt het bijna niet', reageert Lorenz de Valk, co-founder van Lijm Amsterdam. 'We kijken er enorm naar uit om samen met ‘team pizza’ van Dr. Oetker een hoop campagnes af te bakken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!