Stefan Bothoff is aangesteld als de nieuwe managing director van het Amsterdamse reclamebureau Tosti Creative. Hij neemt het stokje over van medeoprichter Roby Hormis, die betrokken blijft als eigenaar en adviseur, maar zich ook gaat 'oriënteren op nieuwe uitdagingen'.
Bothoff werkte de afgelopen twee jaar als business director bij Tosti Creative. In die jaren is de propositie van het bureau 'verder aangescherpt', maar veel gaat er niet veranderen, zegt Bothoff. 'Tosti werkt al tien jaar volgens het principe 'aandacht hoor je te verdienen en niet alleen in te kopen'. Dat zag je ook vorige week, toen we voor Vluchtelingenwerk Nederland het Hotel AZC openden en Nederland een kijkje gaven in de omstandigheden waarin vluchtelingen in Nederland verblijven.'
Loslaten
Roby Hormis over zijn besluit: 'Na tien avontuurlijke jaren voelt dit als het juiste moment om los te laten. Ik ben benieuwd wie ik vanaf nu zonder Tosti Creative ben en waar ik de komende jaren aan kan bijdragen. Ideeën zijn welkom.'
Het 'earned first'-bureau Tosti Creative werkt voor veelal maatschappelijk betrokken merken, zoals de NS, Gemeente Amsterdam en als benoemd Vluchtelingenwerk Nederland. Er werken zo’n tien mensen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!