C&A kiest Mediaplus voor Europese media-account
De keuze viel op Mediaplus na een Europese aanbesteding.

C&A Kalverstraat

C&A Kalverstraat
Na een pitch op Europees niveau, waarin vijf spelers streden om het media-account (mediastrategie, planning en inkoop), koos C&A voor Mediaplus, de bureaugroep met (onder meer) een vestiging in de Houthavens in Amsterdam.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De opdracht voor het winnende bureau luidt: ‘Van C&A het meest mensgerichte modemerk van Europa maken’, wat een ‘holistische kijk op alle marketingdisciplines, tot ver buiten de mediasfeer’ zou vergen. C&A zit namelijk middenin een transformatie van fysieke retailer tot omnichannel-retailer. Als strategische business partner dient Mediaplus die transformatie te begeleiden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSC&A in cijfers
- Meer dan 1.300 winkels
- In 17 Europese landen
- Meer dan 25 duizend medewerkers
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid