Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com trekt alles uit 'de doos' en krijgt lachers op zijn hand

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
bol
bol

Bol.com staat bekend om hun komische inhakers en scherpe pen. Sinds kort blazen ze ook heel wat tijd en energie in hun TikTok-kanaal en dat is te zien. Door het zien van deze productvideo's en andere iconische content wil je spontaan de hele webshop leegkopen.
 

Dit moet de meest fantastische reclame ooit zijn.


Dat vinden de volgers van Bol.com ook.

bol.com


Het zijn duidelijk erg harde werkers.


Je moet er wat voor over hebben.

bol.com


Om maar met de deur in huis te vallen.


Diegene verdient een salarisverhoging.

bol


Eerlijkheid duurt het langst.

bol


Ze verkopen er zelfs dingen waarvan je niet wist dat ze bestonden.

 


Bol.com laat zich weer van zijn gewiekste kant zien.

bol


Er zijn er nog véél meer.

bol


De video's zijn zo goed dat je er naar blíjft kijken.


Was het een loop..?

bol


Zelfkennis hebben ze ook.


De reacties liegen er niet om.

bol

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Wazjma Wardak.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in