
Bol.com staat bekend om hun komische inhakers en scherpe pen. Sinds kort blazen ze ook heel wat tijd en energie in hun TikTok-kanaal en dat is te zien. Door het zien van deze productvideo's en andere iconische content wil je spontaan de hele webshop leegkopen.
Dit moet de meest fantastische reclame ooit zijn.
Dat vinden de volgers van Bol.com ook.

Het zijn duidelijk erg harde werkers.
Je moet er wat voor over hebben.

Om maar met de deur in huis te vallen.
Diegene verdient een salarisverhoging.

Eerlijkheid duurt het langst.

Ze verkopen er zelfs dingen waarvan je niet wist dat ze bestonden.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BV
Bol.com laat zich weer van zijn gewiekste kant zien.

Er zijn er nog véél meer.

De video's zijn zo goed dat je er naar blíjft kijken.
Was het een loop..?

Zelfkennis hebben ze ook.
De reacties liegen er niet om.

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Wazjma Wardak.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee