Bolletje brengt zijn mediastrategie - en inkoop onder bij Havas Media. Dit wordt gedaan in een 'geïntegreerde aanpak' met Havas Lemz. De samenwerking kwam tot stand op voorzet van Havas Lemz, dat al langer creatie maakt voor het ontbijtmerk, zoals recent te zien in de campagne met bakker Daan.
Eigen aanpak
Dennis Berg, manager brand development Bolletje: 'De tijd van creatie voor tv-commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij. Ieder kanaal en iedere doelgroep heeft een eigen aanpak nodig, en dan heb je een geïntegreerd team nodig dat direct deze vertaalslag kan maken. Daarom hebben we voor een volledige samenwerking met Havas gekozen.'
Klaartje Kuypers, chief commercial officer Havas Media: 'Je krijgt altijd een glimlach op je gezicht van Bolletje. Het is echt een love brand, dat bovendien serieus investeert in het merk.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!