'Als bescherming tegen een vijandige overname', zegt ceo Yannick Bolloré.
CAMPAGNEPRAAT | Ons duo is positief over de documentairestijl van de commercial maar gunt de hoofdpersonen meer tijd om het doel te duiden.
Opnieuw legt Bolletje de nadruk op voedzame en gezonde crackers. Alleen heten de crackers nu ‘repen’.
Intrekking volgt na uitgebreid onderzoek B Lab en is het gevolg van het mondiale media-account van Shell dat Havas vorig jaar binnenhaalde.
Havas Lemz wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Bever.
B Lab besluit tot verder onderzoek na verkenning. Het beoordeelt de vier B Corp-bureaus van Havas zoveel mogelijk afzonderlijk.
Kruidvat, Bolletje, Zonnegilde en het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid zijn weer opgeladen en presenteren nieuwe commercials.
De campagne moet hbo- en universiteitsstudenten stimuleren de basisbeurs tijdig aan te vragen.
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Judith Peters, CEO Havas Lemz.