B Lab besluit tot verder onderzoek na verkenning. Het beoordeelt de vier B Corp-bureaus van Havas zoveel mogelijk afzonderlijk.
Automerk neemt na drie jaar afscheid van Omnicom. Accenture Song moet bijdragen aan elektrische ambities en een jonger publiek aanspreken.
Merken zouden op de trend in moeten springen door eenvoud aantrekkelijker te maken, bijvoorbeeld door rolmodellen te laten zien.
CAMPAGNEPRAAT | Ons panel zit met de nodige vragen. 'Is Hyundai hét merk waaraan ik denk als het gaat om de toekomst?'
'De tijd van creatie voor tv-commercials doorvertalen naar alle kanalen is wel voorbij’, aldus brand manager Dennis Berg.
Joris Bijdendijk weet te triggeren, maar het voelt ietwat geforceerd, aldus Bol & Krouwel.
De campagne is een samenwerking tussen Havas, Universal Music & Top Notch.
Het gaat om de mediaplanning en inkoop rond de introductie van een middel voor bestrijden van het RS-virus.
Sharon is chief growth officer en Hooijer strategy lead.