Data & Insights / 12 DECEMBER 2013, 11:52:00 Bart Zoetmulder (Veronica Uitgeverij): 'Experimenteren met subscription modellen' [Visie Mobile 2014] In de laatste maand van het jaar laat MobileMarketing.nl diverse specialisten aan het woord over hun mobile marketing verwachtingen voor…
Contentmarketing / 4 FEBRUARI 2013, 18:52:00 Nu ook tweede scherm voor de zender Net5 In navolging van het tweede scherm SBS6+, dat sinds begin september voor iedere SBS6-kijker te gebruiken is, biedt ook Net5 vanaf vandaag…
Carriere / 15 JANUARI 2013, 19:40:00 2nd Screen, wat gaan we zien in 2013? Het tweede scherm wordt volwassen, wat gaan we zien in 2013? Een outlook van 3 internationale kenners. In 2012 was het tweede scherm een…
Gedragsverandering / 15 JANUARI 2013, 19:11:00 SBS lanceert KIJK.nl SBS lanceert op 15 januari KIJK, haar nieuwe video-on-demand platform.
Craft / 9 JANUARI 2013, 19:38:00 Welk scherm is nu eigenlijk echt SMART?! Wat me bezighoudt is het vraagstuk welk device uiteindelijk het slimme en 1e scherm gaat worden. De hardware producenten maken de…
Programmatic / 5 DECEMBER 2012, 13:27:00 De doorbraak van Second Screen 2012 Mag met recht het jaar van 2nd screen genoemd worden. Op grote schaal werd dit fenomeen omarmt. Ergens logisch omdat er ondertussen…
Customer Experience / 8 OKTOBER 2012, 17:21:00 10 vormen van 2nd screen advertising Grofweg kunnen we 10 vormen van 2nd screen advertising onderscheiden. Hierbij een uiteenzetting, waar mogelijk met een mooi voorbeeld van…
Reputatie & crisis / 4 OKTOBER 2012, 12:53:00 Startup Mediasynced synchroniseert TV-commercials met online campagnes Vanaf vandaag bestaat de mogelijkheid TV-commercials te synchroniseren met online campagnes. In navolging van de tag-ons bij TV…
Customer Experience / 13 SEPTEMBER 2012, 17:29:00 De toekomst van Social TV Tijd om weer eens stil te staan bij het fenomeen Social TV. Aangemoedigd door het enorme aantal verwijzingen hiernaar in de afgelopen…
Customer Experience / 17 JULI 2012, 12:49:00 Mooie Infographic over Mobiel gebruik Hier nog een mooie infographic over het mobiele gebruik als tussendoortje.