Design / 10 DECEMBER 2012, 16:40:09 Twitter is onbeheersbaar Laat ik beginnen met een open deur: klantcontact is cruciaal voor bedrijven. Organisaties zetten dan ook verschillende contactkanalen in om…
PR / 13 DECEMBER 2011, 09:59:48 Meneer de CEO, wees geen struisvogel Directies zijn nog steeds niet overtuigd van de kracht en macht van sociale netwerken. Dat werd mij duidelijk tijdens het Executive Forum…
Design / 21 OKTOBER 2011, 13:56:14 Wat nou 1-1 interactie?! Met grote verbazing heb ik de blog van Danyl Bosomworth over Facebook gelezen. Uit onderzoek van Socialbakers blijkt dat slecht 5…
Programmatic / 27 SEPTEMBER 2011, 11:44:21 Content to the rescue Bedrijven beantwoorden klantvragen onvoldoende op hun website. En dat terwijl de meeste gestelde vragen (FAQ) op een website het favoriete…
Craft / 25 MAART 2011, 09:00:01 Online klachtensites hebben geen toegevoegde waarde Online klachtensites die bemiddelen tussen de consument en bedrijven schieten als paddenstoelen uit de grond. De klant kan gratis klagen,…
Influencer marketing / 22 DECEMBER 2010, 09:04:20 Wat Zappos kan, kan niet iedereen De klant bepaalt zelf welke prijs hij wil betalen voor een product of dienst. En als hij vragen heeft, stelt hij die niet aan de…