Merkstrategie / JANUARY 20, 2011 09:41 E-mail groeide harder dan Social in 2010? Het is altijd leuk/nuttig inzicht te hebben in cijfers over Internet gebruik. Royal Pingdom heeft begin dit jaar allerlei Internet…
Data & Insights / FEBRUARY 8, 2010 08:49 Integratie van social media in e-mail; interview met DJ Waldow. Samen met business partner Michael Straathof heb ik een reeks korte video-interviews gehouden tijdens de Email Evolution Conference in…
Gedragsverandering / NOVEMBER 9, 2009 13:51 Zonder e-maildatabase geen resultaat Een van de belangrijkste succesfactoren van e-mailmarketing is het versturen van relevante informatie. Zonder een database met…
Gedragsverandering / OCTOBER 14, 2009 21:01 E-mail authenticatie, spring niet te laat op de trein Ben je net na alle wetswijzigen op de hoogte van de verschillen tussen een opt-in, double opt-in, opt-out en soft opt-in word je weer met…
PR / OCTOBER 6, 2009 08:10 Drie peilers voor succes: de emailmarketing triangle Het voordeel van mijn beroep is dat ik de afgelopen jaren bij veel bedrijven een kijkje in de keuken hebben mogen nemen. En op basis van…
Purpose Marketing / SEPTEMBER 25, 2009 12:20 Overzicht wetgeving e-mailmarketing In mijn dagelijkse praktijk als adviseur en als voorzitter van de EMMA-nl krijg ik veel vragen over de (nieuwe) wetgeving m.b.t.…
Customer Experience / AUGUST 25, 2009 19:39 Respons direct e-mail verhogen door segmentatie Begin deze maand kwam ik via een aantal links op www.dbmarketing.com waar ik een goed artikel vond over segmentatie bij e-mailmarketing. Ik…
Contentmarketing / AUGUST 19, 2009 08:08 Staatsloterij en vreemdgaan Vanmorgen las ik in de Volkskrant dat de directeur van de Staatsloterij, Yvonne van Oort, beveiligd wordt. Sinds de kritiek op haar hoge…
Merkstrategie / AUGUST 18, 2009 10:52 Marketeers willen wel maar kunnen niet! Zonder een database met e-mailadressen kan er niet worden gemaild. Veel marketeers willen het wel, maar kunnen het niet omdat ze geen…
Programmatic / AUGUST 12, 2009 15:50 E-mailmarketeers testen niet E-mail is een medium dat zich bij uitstek leent om commercieel mee te testen, zou je denken. Binnen 24u weet je immers je respons. De…