Actie uit 2017 voor meer verdraagzaamheid moet leiden tot ‘Declaration of Friendship Across Religions'.
Slechts een vijfde van de marketeers in de VS vindt dat hun merk een standpunt moet innemen in politiek beladen issues.
Ondanks de succesvolle beursgang van Spotify is de toekomst van streamingplatforms onzeker. ‘Over twee jaar is alle muziek gratis.’
Het grote thema binnen Gfk is volgens de jury ‘verbinden’.
Nieuwe Effie-seizoen geopend in Het Concertgebouw.
Richard Otto (39) is vanaf komende week Manager Leden & Communicatie bij BVA Bond van Adverteerders. Heeft hij al plannen?
Deel 1 van een nieuwe serie over de toekomst van media en reclame
INTERVIEW - De SAN wil zich de komende jaren ontwikkelen tot een breed platform voor marketeers en communicatieprofessionals. Dat zegt SAN-voorzitter Paul Geraeds naar aanleiding van het zilveren jubileum.
Coca-Cola en Unox zijn de verleidelijkste merken. Dat blijkt uit een onderzoek naar de verleidingskracht van merken door BR-ND en Metrixlab.
Unilever heeft Euro RSCG 4D opgenomen in zijn ‘global digital roster’. De pitch werd voor Euro RSCG 4D geleid vanuit de kantoren in Amsterdam en Londen.
Een dromer was Czar-oprichter Geraldo Vallen altijd al. En rasondernemer. Zijn dromen kleuren steeds duurzamer. Zijn nieuwste: Join the Pipe.org
Voor communicatieadviesbureaus is 2008 toch nog beter uitgevallen dan verwacht. Het gemiddelde bedrijfsresultaat voor belastingen steeg van 13,5 procent naar 15,6 procent van het bureau-inkomen. Dat blijkt uit de bedrijfsvergelijkende enquête die de Vereniging van communicatieadviesbureaus Vea jaarlijks onder haar leden houdt.
De pitch om het Vodafone-account is beslist in het voordeel van de combinatie They (thema)-Achtung! (digitaal).
TBWA\Neboko, Albert Heijn en de Koninklijke Landmacht hebben tijdens de twintigste uitreiking van de San Accenten de ABC Accenten gewonnen.
Vergeleken met andere media is de folder een redelijk stabiele factor. Al zuigen investeringen in nieuwe media geld weg. [Door Joris van Groningen]