Vodafone kiest They en Achtung!

De pitch om het Vodafone-account is beslist in het voordeel van de combinatie They (thema)-Achtung! (digitaal).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De andere combattant was de combinatie van Doom & Dickson en LBi Lost Boys. Vodafone 'gaat nu de laatste fase van het traject in met de combinatie They-Achtung!', meldt Vodafone-woordvoerder Joost Galema desgevraagd.

werd bekend dat Vodafone, sinds 2002 klant bij UbachsWisbrun/JWT, een bureaucompetitie uitschreef. Daaraan zouden themabureaus S-W-H (nu Indie), D&D, They en McCann Worldgroup meedoen, alsmede de digitale bureaus Achtung!, LBi Lost Boys en Woedend!. Voor het trademarketingtraject waren Draftfcb, Pluspoint en KSM in de race. Daarover is nog geen beslissing gevallen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie