Plotsklaps zijn er miljoenen amateurjournalisten bij gekomen.
Het gebruik van de iPad onder senioren neemt enorm toe. Maar niet alleen om een e-mail aan de kleinkinderen te sturen. Nee, ouderen houden van games, en het is ook nog eens gezond!
De Apple Watch gaat voor marketeers veel veranderen, zij het om andere redenen dan velen denken.
Twee maanden geleden werdt de Flame aangekondigd. Wat ogenschijnlijk een matig toestel is, kan nog wel eens heel wat teweegbrengen.
Een kijkje in de nieuwe Blokker.
Afgelopen maart schreef ik over de macht van de marketeers op het gebied van mobile, en hoe Nederlandse bedrijven hier de plank volledig misslaan. Ik neem het ze niet kwalijk, mobile is het vervelendste jongetje uit de klas.
Waarom hebben mensen sinds een jaar of drie steeds hogere eisen aan design en interface?
Het is niemand ontgaan dat Apple onlangs voor 3 miljard dollar het bedrijf Beats by Dre heeft overgenomen.
Vanochtend kwam Google met een zoetsappig filmpje vol met getypcaste acteurs die met overgave vertellen over hoe de “Google driverless car” de wereld gaat veranderen. Het is de visie van Google om de zwakste schakel uit het rijproces te halen, namelijk de chauffeur. Willen wij dit als maatschappij, en is dit weggelegd voor de gewone man?
2014 het jaar van draagbare tech.
Op de weg zijn ze niet te missen, de automobilisten die hun telefoon gebruiken tijdens het rijden.
Sinds 2009 word ik bij bedrijven uitgenodigd om te helpen bij hun mobiele strategie. Het lijkt redelijk geruisloos gegaan, maar in een tijdsbestek van vijf jaar zijn alle Nokia’s (en zelfs al bijna alle BlackBerry’s) van de directietafel verdwenen en liggen er meer smartphones dan laptops op tafel. De marketingstrategie is echter amper mee veranderd.