De weg naar naadloze omnichannel-advertising: jouw merk centraal op elk kanaal. Blijf consistent en relevant door integrated storytelling.
In de feestmaand staan consumenten meer dan ooit open voor nieuwe merken. Pro tip: begin nu met je campagnes om er het meeste uit te halen.
'Zelfvertrouwen en leiderschap zijn cruciaal in het realiseren van ambities'
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
'Door de verbinding te leggen met eigen merk-ecosystemen en zich te ontwikkelen tot een Connected Brand, is het merk in 2021 weer aan zet.'
Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie.
Hiermee voegt Clear Channel Nederland ruim 1.600 analoge vakken en 60 digitale schermen toe aan haar outdoor portfolio.
Hoe belangrijk is creatie voor outdoor campagnes? Inzichten van reclamebureau Alfred en outdoorexploitant Clear Channel Nederland.
Eigen medewerkers zijn de ideale merkambassadeurs. Dat begint met internal branding. Wie op de juiste manier promotieartikelen inzet voor het eigen personeel, kan daar ook extern van profiteren. Zo worden medewerkers superpromotors.
Sterke merken hebben in ieder geval één ding gemeen: ze zijn altijd herkenbaar. Promotieartikelen spelen daarin een belangrijke rol. Toch besteden marketeers daar meestal niet veel aandacht aan. We geven je graag 3 tips voor een optimale inzet van promotieartikelen voor de branding van jouw merk.