Hoe creëer je impact met je creatie in outdoor? Dat was de vraag die maandag 3 december centraal stond tijdens de creatieve lunchsessie van Clear Channel Nederland. Unilever stelde haar Theater in het markante pand in Rotterdam open om er samen met Marketeers van diverse brands een inspirerende sessie van te maken. Vijf sprekers deelden interessante cases en kwamen met goede tips op de proppen.
Inspirerende sprekers
Harry Dekker (Media Director bij Unilever) liet met collega Birgit Blomberg (Media Manager bij Unilever) zien hoe belangrijk creatie is voor deze multinational. Als je het over een creatief brein hebt, kom je al snel uit bij Frank de Ruwe van het reclamebureau Natwerk. Tijdens de sessie inspireerde hij de zaal met zijn streetart en opmerkelijke en spraakmakende reclamecampagnes. Overgevlogen vanuit Clear Channel’s hoofdkantoor in Londen nam Louise Stubbings, Creative Director, de zaal mee in de laatste wereldwijde trends en ontwikkelingen op het gebied van outdoor. Hoe werkt reclame is ons brein? Daar vertelde Bart Massa van onderzoeksbureau Validators de zaal alles over. Met testjes in de zaal liet hij zien hoe je als mens veelal onbewust denkt. En Last but not least: Dennis Kuzee, Brand Director bij Radio 538, vertelde hoe je reuring creëert met je creatie, zoals 538 vaak doet met haar campgnes.
Benieuwd hoe het was? Bekijk de aftermovie!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!