1. Waar is dat feestje?
Zweden
Voor de promotie van een Mamma Mia! feest werd in Stockholm een bushalte van Clear Channel Scandinavia omgetoverd. Bij het openen van de blauwe deuren barstte het feest los. Wat deze campagne zo bijzonder maakte, was het interactieve element. Een sensor zorgde ervoor dat de video en muziek direct begon met spelen zodra de deuren werden geopend. Hoe leuk zou het zijn om een vergelijkbare case terug te zien in het Nederlandse straatbeeld!
2. Brrr... ijskoude DOOH campagnes
Nederland
Bij ijskoude temperaturen zijn sommige producten extra lekker! Dit was dan ook de reden dat de Digital Out of Home campagnes van zowel Jägermeister als Chocomel uitsluitend op de digitale schermen verschenen wanneer de temperatuur onder de 3 of 2°C zakte.
3. Via livestream opzoek naar een nieuw huis
Finland
In Finland voerde dierenwinkelgigant Musti & Mirri een campagne om een nieuw thuis te vinden voor dieren in het asiel. Met een livestreamingstudio in het asiel werden de katten gefilmd en rechtstreeks uitgezonden naar meer dan 180 schermen. Door het scannen van een QR-code werden kijkers doorverwezen naar een website waar ze alle huisdieren konden vinden die wachtten op een nieuw baasje.
4. Van kruidnoten naar paaseitjes
Nederland
Pasen komt eraan, de tijd van paaseieren zoeken en (vooral) eten. Hoe kun je voorbijgangers beter kennis laten maken met nieuwe paasproducten dan met een special mét activatieteam? Een mooi voorbeeld is de special in samenwerking met Jumbo; bushaltes werden omgetoverd tot proefhaltes met kruidnotendispensers. Voorbijgangers konden zo de verschillende smaken proeven.
5. Holy moly, wat een BMW!
België
Een nieuw model BMW vraagt om een nieuwe Holographic Wall. De BMW i5 stond in België centraal op een levensgrote muur met holografische beelden. Voorbijgangers konden vanuit elke hoek de auto zien, alsof ze er zelf naast stonden. Zie jij jouw merk al terug op een Holographic Wall?
Geïnspireerd geraakt om zelf aan de slag te gaan, maar weet je niet zo goed waar je moet beginnen? Dan ben je bij Clear Channel aan het juiste adres! Neem contact met ons op en we denken graag mee.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!