Enige tijd geleden hebben we op MarketingOnline een artikel geplaatst over het belang van een mobiele strategie, met hierin vooral B2C voorbeelden. We zijn verder in het onderwerp gedoken en willen nu ook graag een aantal voorbeelden in de b2b markt met jullie delen.
Er is al heel veel over geschreven, maar voor veel bedrijven blijkt het nog altijd een grote uitdaging te zijn. Een goede mobiele strategie blijkt niet zomaar geïntegreerd te zijn.
Uit onderzoek van onder meer Sirius Decisions en Gartner blijkt dat mensen die grotere aankopen doen meer dan 60% van het koopproces doorlopen zonder dat er contact wordt gezocht met het bedrijf of de verkoper.
Uit onderzoek van onder meer Sirius Decisions en Gartner blijkt dat mensen die grotere aankopen doen meer dan 60% van het koopproces doorlopen zonder dat er contact wordt gezocht met het bedrijf of de verkoper. In de toekomst zal dit snel oplopen tot 85%. Dit heeft grote invloed op de invulling van marketing. Marketing wordt steeds meer gedreven vanuit engagement. Webpower onderzocht in samenwerking met Marketing Online hoe engaging de marketingcommunicatie van Nederlandse bedrijven is.
Google voerde weer een aantal wijzigingen door in zijn Gmail, met gevolgen voor e-mailmarketeers. Ewald Kessler, Deliverability Expert, legt uit.
Wat zou je met sales doen als je van scratch zou beginnen? Sales Innovation 3.0